Mission Beach (Raften) + Cairns (On the wallaby to - Reisverslag uit Cairns, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Mission Beach (Raften) + Cairns (On the wallaby to - Reisverslag uit Cairns, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Mission Beach (Raften) + Cairns (On the wallaby to

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 April 2012 | Australië, Cairns

Lieve vrienden,

Daar ben ik weer eventjes! Even verder waar ik was gebleven. De dag nadat ik aankwam op mission beach ben ik een dag gaan raften. Ontzettend gaaf! Heerlijk dagje gehad en stoere foto's (die volgen nog). Woensdagochtend naar the beach zelf geweest, een korte wandeling gemaakt. Okelgeel zand en wild begroeide bomen (en natuurlijk palmbomen) langs het strand. Toen doorgegaan naar Cairns. Leuke stad. Overal souvenirwinkels, dus iemand nog wensen? En natuurlijk uggs!
Donderdag de 'on the wallaby'- tour gedaan. Prachtige plaatsjes gezien, o.a. de millaa millaa waterfalls
Helaas de platypus (vogelbekdier) niet kunnen spotten, hij wilde zich niet laten zien. Wel schildpadjes gezien in een meer. Daar overnacht samen met 2 andere meisjes van de groep. Vrijdag een goed stuk (met hellingproof) gaan mountainbiken. Toen lunchen. Chips with cheese? Was lekker!
Toen met z'n 4e (incl begeleider dus) gaan kanoen! En de hond Jade mocht ook mee, superleuk! Prachtige natuur daar.
Toen een baggere nacht gehad met luidruchtige mensen in mijn kamer met (te veel) drank en muziek, terwijl ik probeerde te slapen en vervolgens 2 mensen midden in de nacht die het wel erg gezellig hadden. Toen iedereen eindelijk stil was, begon het gesnurk. Ik moest om 6 op voor mijn volgende tour...
Eerst naar een mini dierentuin gegaan vanmorgen en yeeeey weer met kangaroes mogen spelen. Dit keer niet geslagen (In. Australian Zoo gaf een me een bitch slap, en ja het staat op film...)
Naar Cape Tribulation geweest, prachtige regenwouden gezien en heel toepasselijk: het regende!
Heerlijke lunch gehad: vis.
Daarna krokodillen gaan spotten in het wild met een bootje. Krokodil Lizzie (Elizabeth) gezien met haar baby. Wat een lengteverschil!
Mooi om die beesten in het wild te hebben mogen gezien!
Morgen ga ik minjin swing doen! Een soort bungeejumpen maar dan hangend en op en neer. Slecht uitleg... ik denk dat het wel op internet te vinden is!
Laatste of voorlaatste blog alweer...
Maandag alweer mijn vlucht van Cairns terug naar Sydney...

Liefs van Eline

  • 21 April 2012 - 11:39

    Mama:

    Je laatste avonturen in Australie.
    En helaas heb je bijna gen zon gezien,nou wij ook niet hoor,jij ziet tenminste wel veel mooie natuur en dieren.
    Minjin...ik heb filmpjes gezien....niks voor mij,veel plezier en hopelijk gaat alles goed en geeft t je een heerlijke kick.
    Laat me nog even weten wat je vrijdag graag wilt eten.
    Veel plezier met Hanneke en Mike in Sydney.
    We tellen de dagen af.....xxxjes Mama

  • 22 April 2012 - 08:14

    Merian:

    Foto's!!!... :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 21902

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: