Einde. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Einde. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Einde.

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

25 April 2012 | Australië, Sydney

Lieve vrienden,

Maandag ben ik van Cairns naar Sydney gevlogen. 2 uur delayed maar gelukkig waren er winkels.
Laat moe en met honger in Sydney aangekomen s'avonds/s'nachts.
Na de McDonalds (ja dat moet soms, absoluut niet omdat ik er zo dol op ben is gewoon makkelijk soms) in een mooi schoon en rustig (tegenover Gilligans in Cairns) hostel geslapen.
Dinsdagochtend naar Paramatta (buitenwijk van Sydney) vertrokken waar Hanneke (de tante van Stefan) al op mij stond te wachten.
Een leuk dagje gehad, veel gekletst.
Samen met Hanneke en Mike (oom van Stefan) gegeten en 'Australische' tv gekeken.
Vandaag naar Paddy's Market geweest met z'n 3e. Marktjes vind ik wel heeeel leuk, lekker geslentert.
Het weer was weer prima!
Heerlijke tosti's gehad en zo een perfect einde van mijn vakantie mogen hebben!
(Bedankt Hanneke & Mike!)
Morgen 10.10 uur naar Hong Kong. 00.10 van Hong Kong naar Amsterdam en om 06.25 uur in Amsterdam. Jaja vroeg!
Ik kijk er naar uit iedereen weer te zien, maar het is wel dubbel hoor. Wat mijn tijd hier was top!

Dit waren mijn laatste woorden.

Liefs van Eline

  • 25 April 2012 - 16:26

    Mama:

    Lieve Eline,

    Waarschijn zijn dit zeker niet jouw laatste woorden want ik weet zeker dat de aankomende weken weer gezellig gekletst gaat worden aan tafel,wat heb ik dat gemist.
    Goeie reis terug naar Nederland
    de laatste dikke vette sappige knuffel via wauwaustralie voor jou xxxxxxxx

  • 25 April 2012 - 17:28

    Karen:

    Hoi liefie
    Ben wel blij hoor dat je weer terug komt
    Zal zeker dubbel voor je zijn!
    Maar deze fantastische tijd heb je in ieder geval gehad!
    Tot snel xxxx
    Loveu
    Karen

  • 25 April 2012 - 20:50

    Astrid:

    heey eline! heb je blog op de voet gevolgd! wauw.. nu komt toch aan het avontuur echt een einde.. we moeten echt eens bijkletsen!! en ik wil alle foto's zien :P

    een hele goede reis/vlucht! doe die chinezen maar weer de groetjes :)

    and see you soon!!!!!

    liefs,!

  • 26 April 2012 - 12:51

    Joke:

    Zo, heerlijke tijd in Australië gehad en nu weer op tijd terug voor Koninginnedag! Jij moet blij zijn. ;-)
    We moeten binnenkort maar eens afspreken, kun je me al je foto's laten zien en wat uitgebreider vertellen over je tijd daar. =) Jij zult de komende maanden wel zoet zijn met iedereen bijpraten en met iedereen afspreken denk ik zo xD
    Al heimwee naar Australië?
    xx

  • 27 April 2012 - 08:49

    Veeertjee:

    Ahahahah nou het is allemaal wel beetje dramatisch hoor! maar idd jammer dat je weg bent! Laat even weten hoe je vlucht is gegaan en ik hoop je gauw te spreken!

    Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1090
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: