Minjin Swing - Reisverslag uit Cairns, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Minjin Swing - Reisverslag uit Cairns, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Minjin Swing

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

22 April 2012 | Australië, Cairns

Hallo vrienden,

VANDAAG DE MINJIN SWING GEDAAN!!
Supergaaf :D
Ik werd helemaal omhoog gehezen, 45 m.
Toen moest ik aan een touw trekken en dan viel ik in omlaag en in een boog weer omhoog. Eng gevoel in het begin, maar was echt stoer. Deze zomer misschien bungeejumpen?
Het was zelfs zo leuk dat ik het een 2e keer heb gedaan!
En de man heeft het gefilmt dus dan kan ik jullie laten zien hoe het er uitzag.
Echt een topervaring. Ik was in het begin natuurlijk wel zenuwachtig, maar dat is niet zo gek, al helemaal niet als je daar boven hangt en zelf aan het touw moet trekken!
Het is hier 30-35 graden. Dus zo maar eens naar de Lagoon samen met een meisje dat ik hier heb ontmoet denk ik zo. Heb net een fiets gehuurd dus misschien eerst nog een stukje fietsen.

Helaas het lukt me niet foto's te zetten bij de afgelopen 2 verslagen, er staan er wel op facebook: https://www.facebook.com/lovesstefano

Liefs van Eline

  • 22 April 2012 - 06:54

    Mama:

    Heej Eline,
    Goeiemorgen,wat leuk alweer iets van je te lezen.
    Tjee,ik zou t niet durven hoor,45 meter is zoooooo hoog,wat een lef heb jij.
    Ik ben blij voor je dat t zonnetje nu weer schijnt,geniet er nog maar lekker van.
    Nog een fijne zondagavond en voor morgen een goede vlucht naar Sydney.
    Liefs van Mama

  • 22 April 2012 - 08:13

    Merian:

    Lieve Eline,

    Wow, stoer, cool...
    Eindelijk kun je genieten van het zonnetje in Australie. Nog 1 weekje en dan kunnen we al je avonturen van jou "live" horen. We kijken ernaar uit..., vooral blijven genieten en aan je kleurtje werken :).

    Knoevels vaan Merian

  • 23 April 2012 - 09:01

    Susanne:

    aaa, super stoer!
    lijkt me ook echt eng, je hebt inderdaad wel lef zeg! nog eventjes, heeel veel plezier daar!<3

  • 23 April 2012 - 14:07

    Jackelien:

    Maar maar wat klinkt dat allemaal toch tof! ik kan het me niet helemaal voorstellen maar dat maakt ook niet uit (: heeel veel plezier nog daar, en uitkijken dat je geen zonnesteek oploopt hé met dat mooie weer daar? hihi lieefs xx

  • 23 April 2012 - 15:22

    Vriendje:

    Lekkerding
    ik ben super trots op jou dat je da allemaal doet is eg stoer ik ben blij dat je zon leuke tijd hebt gehad ik hiu heel veel van jiu en ben heel trots op jou
    Ik heb zin om je snel weer te zien
    heek veel kusjes van je vriendje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: