Spannend... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eline Vink - WaarBenJij.nu Spannend... - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Spannend...

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

01 Februari 2012 | Nederland, Maastricht

Hallo vrienden!

Nog iets meer dan een maand en dan vertrek ik naar Australië. Ik vind het hartstikke spannend.
Vorige week kreeg ik een mooie backpack van mijn ouders. Ik ben nog vanalles aan het regelen.
Deze week heb ik al iemand ontmoet die ook in het vliegtuig zit en dezelfde groepsreis heeft. Ook zij wil van Sydney naar Cairns trekken. Ik moet wel zeggen dat ik het heel fijn vind al iemand te hebben ontmoet. Het is toch wel erg spannend zo in mijn eentje.
Nu nog een paar weken genieten van het luxe leven en dan lekker op avontuur!

Liefs van Eline

  • 01 Februari 2012 - 06:51

    Mama:

    Leefste Sjattie,
    Ik vind ut zöe geweldig veur dich des dich dit avontuur aangeis en ik bin auk hiël erg trots op dich.
    Maar zeker gaon ik dich hiël erg misse,dien gezellige stum,dien vrolikheid heej in höes en dien bedje zal efkes laeg ziën dus genne nachkös miër....maar wat zalse eine sjiëke tiëd hebbe dao in Aussi.
    Geneet d'r van ,dich zalse dao hiël vuul moeïje ervaringen meimaake.
    Veur desse ut wets zien die dreej maond um en geit ut gewöene laéve waer beginne heej in ôs kalde kikkerland.
    Leefste....ik reis in gedachte met dich mei.......en gelökkig hebbe we skype...haha
    vuul dieke Knoevels en leefs van dien Mam xxxjes

  • 01 Februari 2012 - 07:10

    Natalja:

    Leuk eline! Ik ga je reisverslagen volgen en ik ga je uiteraard missen. Ik hoop dat je het super gaat hebben daar!

    Liefs, natal.

  • 01 Februari 2012 - 08:26

    Wilma Driessen:

    geweldig meid geniet ervan en leuk dat we je kunnen volgen
    groetjes uit Venlo

  • 01 Februari 2012 - 09:28

    Andrea Mulder.:

    Ik vind het top dat je deze reis gaat maken, en stoer in je eentje.
    Lieverd ik ga je zeker volgen...ben benieuwd naar al je verhalen, fotos en avonturen.

    Liefs Andrea.

  • 01 Februari 2012 - 09:44

    Jadranka:

    Wat leuk Eline!! Het gaat vast een prachtige reis worden, heel veel plezier en ik volg je blog :)
    Liefs, Jadranka

  • 01 Februari 2012 - 12:54

    Laura Lysha :P:

    Hee elieen !
    leuk man dat we je zo kunnen volgen !
    ben heel benieuwd hoe je het gaat hebben
    geniet ervan !!!

    kiss,

  • 01 Februari 2012 - 20:38

    Dians:

    ik heb me aangemeld dus ga je volgen. Maak er een mooi avontuur van. leefs oet Breda

  • 01 Februari 2012 - 20:39

    Elvira:

    Ha Eline!

    Echt super dat je gaat (voor jou dan, ik ga je missen)!
    Het wordt vast een mooi avontuur!
    Alvast heel veel plezier! Maar... hopelijk zie ik je van tevoren nog!

    liefs Elvira

  • 06 Februari 2012 - 08:24

    Guido:

    Inderdaad geniet er van meid, maar wees je ook bewust dat je jong en vrouw bent en dat vreemde landen en reizen om extra alertheid/voorzihtig vraagt!! Reis noor alleen, ga niet liften!! Heb ik ook nooit gedaan, zorg dat je bij reizen bij daglicht op je eindbestemming aankomt! Drink geen alcohol (overmatig) stay aways in control!!Hou je bagage ten alle tijden in het zicht!! Kleed je niet uitdagend!! Meiske geniet!!! Maar wees voorzichtig en sluit altijd aan bij een grote groep (incluis meiden)...liefs Guido

  • 27 Februari 2012 - 17:56

    Peter:

    Weet je nog dat we héél veel jaren geleden een afspraak maakten om samen te bellen zodat je wat meer zelfvertouwen kreeg aan de telefoon. En kijk nou `s wat er nu staat...een geweldige meid die zo maar in haar eentje de stoute schoenen aantrekt om in haar uppie naar Australie te gaan voor een tijd. Chappeau! We gaan je hier volgen en zijn benieuwd naar de indrukwekkende ervaring, daar downunder.

  • 28 Februari 2012 - 07:08

    Merian:

    Lieve Eline,

    Het was een gezellig afscheidsfeestje, dubbel feest mama was ook nog jarig!
    En het aftellen gaat nu echt beginnen..., laat het "down under" avontuur maar snel starten
    Geniet van het zonnige Australië en blijf lekker jezelf en we zullen je zonnige karakter missen hier in het zuiden. En... we kijken uit naar al je mooie verhalen.

    Dikke poen vaan mich

  • 05 Maart 2012 - 17:12

    Peter:

    Unne knuffel vaan us mörege in de vertèkhal op sjiphol. Fijn vlug en un zachte landing in Hongkong...

  • 07 Maart 2012 - 08:21

    Guido:

    Hee Eline<

    Hoe was het in HONGKONG...zit je in een leuk gezelschap...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: