Morgen vertrek ik! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eline Vink - WaarBenJij.nu Morgen vertrek ik! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Morgen vertrek ik!

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

05 Maart 2012 | Nederland, Maastricht

Hallo vrienden!

Toch nog 1 berichtje voor ik morgen dan toch echt vertrek...
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve, lieve berichtjes! Het zal me zeker goed doen om vanuit Australië zo'n fijne berichtjes te krijgen en toch gewoon contact te hebben met Nederland.
Nu ben ik nog wel rustig, maar het is wel erg dichtbij. De laatste weken vlogen echt voorbij! Ik heb er absoluut wel zin in, vooral in (hopelijk) lekker weer en mooie dingen zien. Hopelijk wordt het afscheid niet te moeilijk :( Want daar kijk ik wel tegenop.
Mijn backpack is ingepakt! En hij weegt 11 kg. Ik mag 20, maar voor backpackers raden ze aan niet meer dan 14 kg te doen, dus dat is netjes.
Voor in het vliegtuig neem ik wat Hollandse snoepjes mee die ik op mijn afscheidsfeestje 2 weken geleden heb gekregen. (Lief!)
Zometeen komen Kim & Fleur nog even doei zeggen. Daarna krijg ik een massage van mama! en dan wil ik nog even een laatste keertje van een bad genieten, want dat zal voorlopig even niet meer lukken.
Ben nu nog bezig met het boekje waar vanalles is ingeschreven door lieve mensen. Nog even wat leuke foto's erbij plakken zodat ik naar jullie kan kijken als ik jullie mis!
En ben nog even bezig met wat muziek te downloaden. Als jullie nog tips hebben voor leuke muziek is die altijd welkom!
Morgen vertrek ik met mama, papa en Lennard naar schiphol om kwart voor 8 s'morgens. Stefan komt samen met mijn schone ouders mij ook uitzwaaien, superlief dus! Om 13.55 ga ik de lucht in! En dan woensdag een dagje Hong Kong, daar heb ik ook wel zin in!
Eerst had was het weercijfer voor die dag een 3 maar dat is al veranderd in een 5! Ik ga sowieso wel een rondtoch doen daar als ik daar toch ben wil ik die kans wel grijpen!
Ik ga maar weer eens verder met het boekje en de muziek!
Het volgende berciht zal pas komen als ik al in Sydney ben! Waarschijnlijk donderdag al :D

Liefs van Eline

  • 05 Maart 2012 - 17:49

    Mama:

    Mijn hart klopt ook steeds sneller....
    maar wat hoop ik dat je, na de traantjes morgen , optimaal gaat genieten van dat prachtige Australië....Sandra was gisteren zo enthousiast aan het vertellen en dat soort geweldige mooie dingen ga jij ook bekijken en meemaken...
    Lieve Sjattie,ons zonnestraaltje in huis,ik zal je missen maar bedenk....voor je t weet mag ik je weer een massage geven......GENEET en GELÖK en.....pas good op dichzelf....LUV U....liefs Mama

  • 05 Maart 2012 - 22:02

    Rianne:

    Heel veel plezier Elien, geniet!!! X

  • 06 Maart 2012 - 06:48

    Astrid Berix:

    Heey Eline,
    Als je dit leest ben je denk ik al in Australië.. zo spannend!! :) hoe is je reis geweest? niets van spullen achter gebleven op het vliegveld?? en hoe is de groep??

    heeeeel veel plezier in Down Under!!

    liefs, !

  • 06 Maart 2012 - 07:00

    Gaby:

    Hee lief nichtje van me, goeie reis!
    ~zwaai, zwaai~
    Dikke, warme harteknuffel van ons allmaal xxx

  • 06 Maart 2012 - 07:46

    Merian:

    Lieve schat,

    Sterkte bij het afscheid, maar het weerzien is dubbel zo fijn, dat weten we uit ervaring. Goede vlucht, vlieg het zonnetje tegemoet, we zullen jou als zonnetje missen hier in Maastircht.
    We kijken uit naar je berichtgeving komende donderdag!!!

    Knoevel vaan mich

  • 06 Maart 2012 - 10:46

    Truus Valckx:

    Leeve schat ik wins dich ein hiële gojje reis en een paar fantastische waeke in ut moeje Down Under. Geneet met volle teuge val alle moeïs dat dit land dich te beeje haet en slaon al deze kostbare herinneringe op in dien hertje. Bleef dich zelf en maak d'r wat onvergaeteliks van. Hiël vuuël leefs, dieke knuff en kösjes van mich.XXXXXXXX

  • 06 Maart 2012 - 12:06

    Kirstin:

    ga lekker genieten en neem alle herinneringen mee voor de rest van je leven. deze ervaring kan niemand meer van je af nemen. veel liefs van ons

  • 06 Maart 2012 - 13:34

    Sandra:

    haa Eline,

    kei fijne vakantie en we lezen alles wel hier of op FB... Geniet van welverdiende 5 weekjes vakantie in Australie...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: