Hong Kong & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Hong Kong & Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Hong Kong & Sydney

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

10 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo vrienden!
Ik ben in SYDNEY!
Een baggere reis gehad maar ik ben er. Hong Kong was indrukwekkend. Vond het wel prima na een dag. Heel druk en veel lampjes s'avonds. Eigelijk net zoals op de plaatjes van Hong Kong. Iets heeeel anders dan Australie. Maar ik vind het leuk dat ik het gezien heb!
Donderdag hebben we door het park gelopen. Vrijdag hebben we onze bankpas gekregen en wat zaken geregeld. Daarna hadden we vrij en zijn we naar Bondi Beach gegaan. Supergrappig ze waren echt aan het filmen voor Bondi Rescue.
Heerlijk weer in tegenstelling tot toen we donderdagmiddag aankwamen. Het was 29 graden.
Vandaag zijn we naar de Blue Mountains gegaan met een tour mee. Om 8 uur werden we opgehaald en na 5e waren we pas terug.
Veel mooie stukken van de Blue Mountains gezien, waaronder natuurlijk de Tree Sisters. Wat een uitzicht!
Ben nu wel een beetje verbrand.
Maar om 6 uur sluit het hier dus ik ben er weer vandoor.
Zometeen de verjaardag vieren van een jongen uit de groep waarbij we gaan uiteten en daarna shotjes uit een theepot misschien (Sandra&Danielle!:P) en dan gaan we uit.
GOODMORNIN ALLEMAAL.
Liefs van Eline

  • 10 Maart 2012 - 07:03

    Mama:

    Goeimorge of beter gezegd Goeieavond Eline,
    Leeeuk,ben net wakker en jij hebt blijkbaar net je verslag en foto's erop gezet,ik had het al gehoopt.....
    Zo leuk om al wat foto's te zien.....die aboriginal links op de foto is wel heel erg wit ingesaust....heb je daar mee gedanst?
    Ook sjiek om te zien hoeveel plezier je hebt met je groepsgenoten.
    Wauw 29 graden....bofkont,vergeet je niet goed in te smeren.....
    Ik denk iedere dag heeeeeeeel vaak aan je en reis dus toch een beetje met je mee en dat skype vind ik geweldig.
    Lieve Sjattie.....maak er een gezellige avond van.....LOVE YOU...liefs Mama X

  • 10 Maart 2012 - 08:30

    Merian:

    Hey Eline,

    Dat is leuk wakker worden, meteen genieten van je uitgebreide reisverslag en de prachtige foto's. Je hebt het gezellig met de groep, zo te zien.
    En dat aboriginal dansje, helemaal geweldig. Wat een geweldige introductie van Australie.
    Geniet van het mooie weer, hier is het nog steeds bagger.
    And keep us update.
    We are looking forward to the following pictures.

    Much love from Merian

  • 10 Maart 2012 - 09:10

    Valetie:

    Lieve Eline,

    Wat super leuk om te horen dat je het naar je zin hebt daar!
    Ben zeker jaloers op je dat daar zit de backpaken n genieten van alle nieuwe indrukken om je heen!
    Geniet ervan meid, ben benieuwd wat je nog mee gaat maken. Ik hou de site in de gaten!

    Liefs Valerie

  • 10 Maart 2012 - 10:20

    Ireen:

    Hi Eline,
    Wat geweldig dat wij zomaar kunnen volgen wat jij uitspookt ! Zo te zien loopt dat allemaal prima. Fijn dat je de Blue Mountains gezien hebt. Echt overweldigend. Je reisvrienden zien er leuk uit. Geniet ervan en schrijf af en toe, maar geniet vooral!
    Kusje, Ireen.

  • 10 Maart 2012 - 10:32

    Truus:

    Hey lieverd, geweldig dat tot nu toe alles goed is gegaan. Je bent toch wel een echte bofkomt, 29 grd en wij hier in de regen.
    Leuke foto, geniet volop van al het mooie daar en onderneem zoveel als je kunt. Leuk stel op de foto. Vind het hartstikke leuk dat wij je kunnen volgen dus als je tijd hebt schrijf dan maar weer snel iets. Enyou your trip in Down Under!!!!

    Liefs en een dikke knuff. XX

    Truus


  • 10 Maart 2012 - 11:12

    Joke:

    Wauw, het ziet er echt heel mooi uit daar, als ik op de foto's afga!! Ik ben stikjaloers natuurlijk, aangezien ik op een kamertje zonder verwarming naar de regen zit te kijken... Maar ik gun het je van harte. =) Geniet ervan, en laat snel weer wat horen. Ik houd de site in de gaten! xxJoke

  • 10 Maart 2012 - 13:45

    Schone Moeder:

    Hoi Eline,

    Blij dat je goed bent aangekomen en leuk om je eerste belevenissen te lezen. We blijven je volgen, liefs marja

  • 10 Maart 2012 - 14:12

    Astrid:

    Heey eline!
    super mooooie foto's!!! leuk om dat zo te zien!! en mooi landschap!!!
    jammer van die baggere reis,, maar Australië maakt alles weer goed zo te zien!
    lekker warm daar!!!!! .. als ik hier naar buiten kijk... hmm het regent nog nét niet :)

    veel plezier nog met wat je ook allemaal gaat doen!!! :)

    liefs, Astrid

  • 12 Maart 2012 - 07:05

    Gaby:

    Zit hier in een mistig Eindhoven aan mijn ochtendkoffie heerlijk te genieten van jouw reisverslag en de foto's. Super ziet het er uit allemaal zeg. Gezellig stel waar je mee bent! :) En die aboriginaldans, daar had ik graag aan mee gedaan, mooie ervaring. Erg fijn dat wij hier een klein beetje mee kunnen genieten door wat je met ons deelt. Dikke knuffel en Have Fun Love! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: