Stranddagje en surfen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Stranddagje en surfen! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Stranddagje en surfen!

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

12 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo vrienden,

Allereerst: PROFICIAL KIM. Dagje te laat maar gister was het hier gesloten.

Daar ben ik alweer. De vorige keer had ik niet zoveel tijd, vandaar zosnel al weer een nieuw berichtje.
Gisteren zijn we met onze groep naar het Opera House gegaan, nadat we door een prachtige tropische tuin liepen in het centrum van Sydney.
Daarna zijn we met een bootje naar een mooi strand gevaren ergens in Sydney.
Daar hebben we gezont, gezwommn, jatzeet, carona's gedronken, muziek geluistert. Oftewel: een heerlijk dagje. Wel verbrand, maar dat kleurt wel bij.
s' Avonds zijn we gaan uiteten in een oud verpouperde koeg die ontzettend gezellig was met hele oude (jazz) muziek (nee papa niet live, helaas!)
De banken stonken gewoon naar oud. Maar we aten aan een tafel en daar was het prima. Het had wel iets. Daar nacho chees met bonen gegeten, pittig maar heel lekker & natuurlijk: LIMON LIME & BITTERS gedronken! Jumjum!
Vandaag was WAUW. Ik ben gaan surfen dudes :D
Ik vond het helemaal tegek! Het was veel makkelijker dan ik dacht. Niet dat ik het super deed, maar ik kon staan en redelijk lang.
Helemaal mijn ding. Dat ga ik hierna echt wel vaker doen! Nu was het wel zo dat de instructor de hele tijd mij kwam helpen. Ik had dus een beetje een prive les, dus dat was het het geld zeker waard. Hij wilde persee dat het me lukte. Op het einde was de hele groep al uit het water maar we bleven proberen.
Het heeft geregent en het was bewolkt, maar de golven waren er super door!
DUS:
Vrijdag ga ik op surfkamp en Vera gaat mee! 5 dagen inclusief eten en drinken. Bij het surfkamp eindigen we in Byron Bay. Dus zijn we al bijna in Brisbain.
Waarschijnlijk gaan Vera en ik woensdag skydiving. Dus als je nog wat laatste woorden hebt kan het nog tot dinsdag...
De helft van de groep gaat naar een ander hostel. Het was niet erg schoon maar wel goedkoop dus wij blijven tot vrijdag.
Vanavond misschien KARAOKE! YEAH.
Dus komt helemaal goed met mij.
Hopelijk is het in Nederland ook goed met iedereen. Jullie zullen wel jaloers zijn en anders zouden jullie dat wel moeten zijn, want het is NICE.
Ik dacht dat men overdreef met het feit dat Aussies vaak No worries en Hi Mate/Dude zeiden, maar het is ECHT zo! Haha, ik hou daar wel van!

Liefs van Eline

  • 12 Maart 2012 - 07:09

    Desiree:

    Geweldig je story! Ben je ook al op Manly beach geweest? En in the Rocks opstap geweest? Veel plezier!x

  • 12 Maart 2012 - 07:23

    Peter Uit C En K:

    Hoi Eline,

    Skydiven...? Voor heel wat mensen hier is Australie de limit. Maar voor jou blijkt de Sky pas de limit te zijn, of...?
    Geweldig toch? Australie zien met beide beentjes op de grond lijkt me geweldig maar hoe zou het zijn, gezien van daar boven? Jij gaat het ons vertellen na woensdag.

  • 12 Maart 2012 - 07:35

    Mama:

    Lieve Sjattie,
    Weer geweldig om te lezen hoe jij die surfplank probeerd te beheersen....ik zou wel graag even meegekeken hebben.
    Ik had al een heel lang bericht gestuurd...maar waar t is gebleven...rarara.
    Wel weer op 2 voetjes netjes op de grond landen he....as woensdag,ik ben zoo benieuwd hoe je t vond....
    Lennard ligt nu in jouw bed sinds vannacht,ik ga z'n slaapkamer opknappen,hij vroeg gisteren hoelang je nog weg bleef,vond dat je maar weer eens terug moest komen....jammer dan,geniet er NU van,het is DE TIJD van je leven.
    Vandaag Tess en Jan jarig....je lieve nichtje en grote neef...
    Ik ga nu de Jazzdanslessen maken ,papa gaat stofzuigen en Lennard krijgt vanavond bijles Frans van Frank....verder loopt alles hier gewoon door,af en toe al een zonnetje en de bloemetjes steken hun kopjes ook al boven de grond.
    Veel plezier deze week en dikke Knuffels van Mama xxxjes

  • 12 Maart 2012 - 08:12

    Natalja:

    Hey meis, wat super als ik dit allemaal lees zeg! Wauwwwie ik ben heel benieuwd naar al je foto's enzo! En super cool eline je bent gewoon een surfchick jeah! Haha spreek je snel! Oja en een keertje skypen? Ga vandaag aanmaken! :D
    Liefs natal!

  • 12 Maart 2012 - 08:20

    Sandra:

    Hee buurmeisje!!
    Wat een leuke (en o-zo herkenbare) dingen heb je al meegemaakt in de afgelopen week. Echt geweldig! Ik ben zo stik-jaloers!!
    Het grote verschil is nu wel al dat jij wel talent hebt wat betreft surfen, en ik destijds niet! ;-)
    Hoe hadden de thee-potjes gesmaakt?

    Geniet ervan en tot de volgende update! xx Sandra

  • 12 Maart 2012 - 09:25

    Heleen:

    Leuk om je berichtjes te lezen.
    Het klinkt als een geweldige vakantie! Had graag met je willen ruilen op dit moment;)

    groetjes!

  • 12 Maart 2012 - 09:41

    Susanne:

    Aaah, eline! Wat leuk om te horen, het klinkt helemaal fantastisch; de stranden, het surfen, het eten, de muziek. Klinkt alsof je je er goed kunt vermaken! In Nederland is ook alles goed met iedereen, en ik ben in ieder geval al zeer jaloers!

    Geniet er maar van en knuffels van hier, xxx

  • 12 Maart 2012 - 09:52

    Truus :

    Goede morgen meissie wat geweldig jij aan het surfen en dat het je lukt vind ik helemaal niet gek, want jij bent voor alles in toch?
    Zo te lezen heb je het absoluut naar je zin, dus ga verder met genieten en maak er iets onvergetelijks van want wellicht moet je hier weer een hele tijd op teren.
    A lot of Fun big hugs and kiss from me!!!

  • 12 Maart 2012 - 20:14

    Mike En Hanneke:

    Heerlijk dat je een vriendin hebt waar je dit allemaal kan mee delen. Geniet van Australie - we volgen je
    Liefs van Mike en Hanneke

  • 14 Maart 2012 - 14:49

    Rianne:

    Elien! Misschien had je mij mee moeten nemen, dan kon ik je persoonlijke zonnebrand insmeerder zijn en dan zou je nooooit meer verbranden. Deal?! ;-)
    Het is echt heel jaloersmakend deze verhalen, maar geniet ervan! Ik ga nu even je verhaal over skydiven lezen, ik ben benieuwd!! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: