Skydiven - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Skydiven - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Skydiven

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

14 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo vrienden!

IK BEN VANDAAG GEWEEST SKYDIVEN HET WAS ZOOOOOOO VET:D
Wat een ervaring. En voor mij echt geen once in a lifetime experience! Dat ga ik sowieso vaker doen op andere plekken als ik het geld heb!
Het was veel beter dan een freefall of achtbaan in een pretpark. Die kriebel in je buik is niet altijd even fijn, deze was heerlijk. En leuk de parachute mogen besturen!
DAT WOU IK HEEL GRAAG EVEN KWIJT. De foto's volgen vanavond, oftewel voor jullie is dat vanmiddag! Misschien lukt het om een video op facebook op youtube te zetten!

No worries!

Liefs van Eline


  • 14 Maart 2012 - 06:06

    Mama:

    Pf...ben blij dat je ALIVE bent,ik zag gisteren toevallig een reportage over een man die met skydiven bijna doodgevallen was....heb ik maar gelijk weggezapt.
    Ik heb je al gesproken via facebook.....en wauw wat een belevenis....van zoo hoog en een lange vrije val......I am a Proud Mama....weet je nog,dat liedje wat ik voor je zong op je examen/18 jaar feest,nou daarom had ik dat toen gezongen voor jou,om dit soort dingen bv.
    Hele dikke vette KNUFFEL van mij en nog een gezellige avond gewenst vanuit een al beetje lenteachtig Mestreech...xxjes

  • 14 Maart 2012 - 07:36

    Natalja:

    Wooooow supervet eline! Gelukkig leef je nog :D

  • 14 Maart 2012 - 08:07

    Peter C En K:

    Lieve Eline,

    Dus jij weet nu precies hoe dat aanvoelt... een vinkje hoog in de lucht, vliegend...

  • 14 Maart 2012 - 09:10

    Astrid:

    aaaaaawwweeeesssssoooommmmee.. !!
    zo cool!! dat je dat hebt gedurfd!!
    benieuwd naar foto's!!

    liefs!

  • 14 Maart 2012 - 09:13

    Gaby:

    Ooooh skatje, wat stoer zeg!!!
    Geweldige ervaring voor je, onvergetelijk kan ik me zo voorstellen. Dappertje!!!! xxxx

  • 14 Maart 2012 - 09:28

    Truus:

    Hey meisje what a experience!!!! wat lijkt mij dat koel zeg, geweldig dat jij dat allemaal durft, je bent een doorzetter. Ben zo beneiuwd wat er nog allemaal volgt. GENIET ERVAN EN HAAL ERUIT WAT JE KUNT SCHAT. Liefs dikke knuff van mij.

  • 14 Maart 2012 - 11:12

    Ireen:

    Geweldig Eline, je hebt het gedaan ! Eindelijk krijg ik navolging. Je weet toch dat ik er 53 sprongen opzitten hebben, waarvan 26 skydives. Het blijft een geweldige kick !
    Go for it and . . . no worries !
    Ireen.

  • 14 Maart 2012 - 14:09

    Kim:

    Jij bent sowieso de heavy girl van ons twee! Goed van je dat je de dingen doet die je graag wou doen! Me so proud

  • 14 Maart 2012 - 14:23

    Guy:

    Nice! Volgende keer springen we tandem, jij bestuurd, ik schreeuw!

    Misschien ook iets voor de volgende keer:
    Basejumpen met een wingsuit :D


  • 14 Maart 2012 - 14:50

    Rianne:

    Echt een zwaar leven daar.. NOT :-D

  • 14 Maart 2012 - 16:59

    Pap & Mam Van Vera:

    Wat doen jullie geweldige stoere dingen.
    Hartstikke leuk dat jullie zulke leuke dingen ondernemen. En dan ook nog het. surfkamp, echte babes zijn jullie.
    Heel veel plezier. Kijken jullie uit voor het haaienalarm.

  • 14 Maart 2012 - 17:03

    Pap & Mam Van Vera:

    Wat doen jullie geweldige stoere dingen.
    Hartstikke leuk dat jullie zulke leuke dingen ondernemen. En dan ook nog het. surfkamp, echte babes zijn jullie.
    Heel veel plezier. Kijken jullie uit voor het haaienalarm.

  • 14 Maart 2012 - 18:10

    Marja & Gert-Jan:

    Geweldige ervaring voor je! We genieten met je mee, maar ik ben blij op de grond te blijven.

  • 15 Maart 2012 - 09:32

    Ingrid:

    Hoi Eline,

    Wat heerlijk om je zien dat je zo geniet...! Aan je foto's te zien, lijkt het of je al weken weg bent. Ik ben zelf net terug uit Cuaraco, waar het ook fijn was. Maar jouw trip is tot nu toe één grote adrenalineboost zo te zien.
    En contacten leggen is volgens mij ook geen enkel probleem daar.
    Nou meid, dit is nog maar het begin, blijf genieten en goed voor jezelf zorgen. Pap en mam zien je graag happy en gezond terug!
    Veel liefs, Ingrid

  • 16 Maart 2012 - 08:31

    Merian:

    Wow, vet cool!

    Dat je deze uitdaging durft aan te gaan.Chapeau! En dan nu op surfkamp, dan zal je wel een volleerde surfster zijn.
    En dan iedere weekend op de surfplank staan down under. Heerlijk, geniet ervan lieve Eline.
    We kijken uit naar de video´s!

    Big hugs from me

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: