Surfkamp en Bayron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Surfkamp en Bayron Bay - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Surfkamp en Bayron Bay

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

21 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo vrienden,

Na een paar dagen geen internet te hebben gehad ben ik hier weer, levend.
Van vrijdag tot dinsdag ben ik op surfkamp geweest was echt te gek!
2x per dag 2uur surfen. Mijn arm geblesseerd en nu heeft de andere spierpijn omdat die alles moest doen haha.
Heb veel op de plank gestaan, superleuk! Gewoon snowboarden op het water. Gister heb ik nog geprobeert om met een instructeur met zij 2 op mijn plank te staan maar dat lukte helaas net niet.
Wat is dat leuk surfen, dat wil ik echt vaker gaan doen!
Ontzettend lekker eten gehad en veel keus! Dus nadat ik niet zo goed voor mezelf zorgde en bijna continu honger had zat het de afgelopen dagen wel goed met me.
Gister zijn we in Bayron Bay aangekomen. Prachtig en gezellig stadje. Mensen lopen hier veel op blote voeten op straat en er lopen aparte mensen rond wat wel interessant is, beetje hippie-achtig.
Ons hostel is SUPER. We zitten in aquarius voor degene die het willen opzoeken. Voor $30 per nacht hebben we grote kamers met elk een eigen (schone!) douche en toilet, zwembad, lounge, zitzakken, leuk barretje, grote keuken, gamehal en avondeten (als we 1 drankje kopen)! Hier blijven we denk ik wel langer dan we van plan waren.
Gister uitgeweest met 2 Nederlandse meiden Galina en Annebel. Bij Cheeky Monkey's. Dat is blijkbaar echt the place to be hier. Superleuk daar. Werden spellen gedaan waar je grote prijzen kon winnen supergrappig we hebben echt gelachen. Van Mojo surf weekend hadden we nog vouchers van een andere bar konden we een gratis drankje halen, 7 dagen per week 1 drankje.
Zometeen eens in de leuke winkeltjes gaan kijken hier met Vera. Vanavond weer even uit waarschijnlijk want we gaan die vouchers wel gebruiken natuurlijk!

Liefs van Eline

  • 21 Maart 2012 - 06:18

    Joke:

    Hee Eline!
    Echt super om te lezen hoe leuk je het hebt in het verre Australië! Ben heel blij voor je. =)
    Surfen klinkt wel echt als iets voor jou ja, lekker sportief.
    De foto's zijn echt superleuk, maar ik mis wel een foto van jou op een surfplank. ;-) Is die er niet, staat hij hier niet of ben ik gewoon blind (kan ook natuurlijk)?
    Wat is er met je arm gebeurd? Hoop dat de arm die alles alleen moet doen niet uit protest gaat staken ofzo. ;-)

    Heel veel plezier nog!!

    xxjoke

  • 21 Maart 2012 - 07:15

    Mama:

    Gelukkig heb je t goed naar je zin .
    Ik ben blij dat je nu even goed te eten krijgt.......toch raar ,hier in maastricht,om maar voor 3 te koken,ik heb regelmatig eten over....da's jouw portie denk ik dan.
    Heb een filmpje van Byron Bay gezien,is daar idd. een relaxed plekje met hippiemensen,zou ook echt wel wat voor mij zijn,ofschoon ik denk dat er vooral jongeren zijn.
    Vandaag bij ons veeel zon dus ga vanmiddag een uurtje op de trampo liggen...effe een kleurtje en vitamientjes scoren.
    Heel veel Knuffels van Mommy...xxxxxxxxxxxx en vast en zeker ook van daddy(die slaapt nog) en bro(fiets met zonnebril naar school nu)

  • 21 Maart 2012 - 08:42

    Papa:

    Hye Eline,
    wauw, dat je het naar je zin hebt daar verbaast me niets. Daar zou ik me wel thuis voelen. Ik moet dringend eens even over komen. Bij alles wat je doet ben ik net als Joke wel benieuwd naar wat actiefoto's. Wat zijn de plannen hierna? Knuffel xxxxxx Papa

  • 21 Maart 2012 - 09:37

    Astrid:

    heey!
    Awesome!! zo cooooool!! echt kei tof! ben echt blij voor je dat je het zo leuk vind daar! en zo stoer dat je dat gewoon allemaal doet en durft!

    nja heeeeel veel plezier nog verder!!

    liefs,! Astrid

  • 21 Maart 2012 - 09:50

    Truus:

    Hey meissie wat klinkt dat toch allemaal geweldig, ben best wel een klein beetje jaloers op je temeer omdat ik zelf weet hoe mooi Austra;ië is. Als het niet zo ver was dan kwamen we beslist met een hele groep even naar je kijken daar!!!!
    Lieverd geniet er maar lekker van en probeer alle leuke dingen die in in je vermogen liggen mee te makenn. Wij hebben hier fantastisch weer en dat is ook genieten. Heel veel liefs, dikke knuff,

  • 21 Maart 2012 - 18:24

    Marja (schone Moeder:

    Hoi Eline, leuk weer een berichtje van je te lezen en fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Laat je niet inpakken door al die knappe stoere Aussies hé, want er is hier een knappe stoere Nederlandse jongen die je erg mist......

  • 23 Maart 2012 - 18:01

    ELLY:

    Hoi Eline,
    Nou zo te lezen en zien heb je het echt wel naar je zin.Als ik de fotos zie is het net of Sandra er ook weer is.Het surfen dat is je ook goed bevallen,maar hoop dat het snel weer beter met je arm gaat.Je bent eigenlijk pas 2.5 week weg en wat je allemaal al gedaan hebt is super meid.Geniet ervan en veel plezier verder.Groetjes en dikke kus.


  • 24 Maart 2012 - 07:23

    Merian:


    Hoi Eline,

    Prachtige foto's!! Paradijselijk!

    Geniet er maar van, voordat je het weet zitje alweer terug op het terras op het Vrijthof :)

    Big hugs from Merian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: