Laatste dagje Bayron Bay vanavond Brisbaine - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Laatste dagje Bayron Bay vanavond Brisbaine - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Bayron Bay vanavond Brisbaine

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

24 Maart 2012 | Australië, Sydney

Hallo vrienden,

Vandaag is alweer mijn laatste dagje in Bayron Bay! Vanavond om 21.00 uur de bus naar Brisbaine.
Eergister ben ik naar Nimbin geweest en hippiedorpje. Wel grappig om te zien. De tourgids vertelde de hele trip over mensen die in het dorp marijuana hadden gekocht en hoe ze in de bus waren. Hij vond zichzelf ook erg grappig. Toen nog naar watervallen gegaan en op het einde van de tour gaan barbequen, smaakte erg goed vooral omdat het lunch werd genoemd, de tour begon om 10.15 en we pas die lunch kregen om 16.30 uur.
Gister samen met Vera fietsen gehuurd en een stuk gaan wandelen langs de kust en omstreken. Hartstikke mooi. Op het meest Oosterlijke punt van Australie geweest en daar dolfijnen gespot!!
Superleuk om te zien, allemaal groepjes waren het.
Die avond zouden Vera, Annabel, Galina en ik uitgaan maar dat viel allemaal een beetje tegen. 1 club was wel leuk (Cheeky Monckey's) maar die had entree vanaf 22.00 en wij waren er om 22.05 (Flauw dus).
En derest was heeel leeg. Alleen Cheeky Monckey's is leuk hier.
Dus redelijk vroeg naar bed.
Vanmorgen uitgechecked en toen ben ik naar de dokter gegaan, want mijn arm doet echt pijn, het werd eerder meer dan minder.
Nu blijkt dus dat ik een tennis elleboog heb. En daar heb ik dus 4 dagen mee doorgesurft. De beweging van 'jezelf op de surfplank omhoog duwen' is heel slecht en daar komt die tennis elleboog ook van.
Nu loop ik heel zielig met mutella haha. Het gaat wel hoor. Is wel fijner voor mijn arm, moet gewoon rusten. Zal ongeveer 2 weken duren.
Gister was het supermooi weer en nu helaas weer niet. Hebben hier veel regen gehad, tot eind maart is regenseizoen dus nog even doorbijten haha. Was niet zo heeel leuk om te horen dat jullie het in Nederland beter hebben terwijl ik helemaal naar de andere kant van de wereld ga, gedeeltelijk toch ook wel om dat mooie weer...

Ik moet zeggen dat ik het wel altijd fijn vind dat jullie hier een berichtje voor mij zetten, bedankt daarvoor!

TROUWENS:
Er staan wat foto's van surfen bij mijn reisverslag van het surfkamp! Dus Joke en papa...
Op de site van Mojo surf staan er meer dat ik op het board sta, maar ik ga als ik terugkom mijn code invoeren en dan zet ik ze er goed op, zonder de reclame van Mojo!

Ik ga nu even heel erg hopen dat het zometeen net als gister in de middag gewoon opklaart!


Liefs van Eline

  • 24 Maart 2012 - 07:18

    Merian,:

    Lieve Eline,

    Ik kijk iedere keer weer uit naar je rapportages en lees ze met veel plezier.
    Minder leuk om te lezen dat je een tennis arm hebt ontwikkelt.
    Via papa krijgen we ook iedere keer weer meer info, Peter en ik sporten nu samen met Frans bij Basic Fit.
    Nu op naar Brisbaine, hoop dat daar wel het zonnetje volop schijnt.
    Goede reis en rust goed met je arm.

    Liefs van Merian

  • 24 Maart 2012 - 07:39

    Peter C En K:

    Hi dutch champion, klasse, die foto's van je op het board. Lijkt me echt smashing.
    Voor jou nooit meer plankenkoorts, toch...?
    Enne, beterschap met je surf//tennis elleboog.

  • 24 Maart 2012 - 07:44

    Joke:

    Hee Eline!!

    Ik heb de foto's van het surfen nu gezien ha, echt superleuk! Echt gaaf dat dat zo goed was bevallen en ook zo goed ging. Ik denk dat als ik op zo'n plank had moeten gaan staan, dat ik daar wel wat meer dan een tennisarm aan over had gehouden... Een schedelbasisfractuur of twee gebroken polsen ofzo. xD Gelukkig maar dat je naar de dokter ben geweest, dan ben je er na 2 weken hopelijk echt vanaf! ;-)
    Opnieuw een verzoek om foto's: mutella-foto's! ;-) Nee grapje, doe vooral lekker rustig aan en geniet van de natuur en de leuke dingen die jullie nog gaan doen. Hopelijk is er in Brisbaine meer te doen qua uitgaan. Die entree van gisteren was natuurlijk superflauw... Lief glimlachen hielp niet? ;-)

    Heel veel plezier nog!!

    xxjoke

  • 24 Maart 2012 - 14:03

    Mam & Pap Van Vera:

    Hoi Eline.
    Het is wel balen van je arm, maar, kop op blijf genieten van de Aussies. Ook mooi foto' s van het surfen en dat met zo' n arm.
    Veel plezier in Brisbane.

    Groetjes


  • 24 Maart 2012 - 16:00

    Diana Vink..:

    Hè nichtje
    wat een mooi avontuur. dat surfen ziet er spectaculair uit. kan zien dat je volop geniet. sterkte met je arm en heel veel plezier nog verder op je reis. een ervaring die niemand je ooit nog kan afnemen!
    Liefs Diana

  • 24 Maart 2012 - 16:02

    Lennard Vink:

    heey Eline!
    Alles goed daar, haha ik wil ook wel naar dat hippiedorpje. tennisarm is minder maar daar kan jij wel tegen jou kennende ;). Is het surfen je goed afgegaan? Hier is alles goed, we hebben lekker weer al een tijdje, en jij bent niet de enigste die bruim word haha. ik heb vandaag 6 uur een solo optreden gehad, was heel relaxt en ga nu bijna door naar vise voor de volgende gig. Mijn nieuwe bed is aangekomen!! En ik slaap nu dus op jou kamer, ligt lekkeer! Ik mis je natuurlijk heel erg, maar daardoor ga ik nu meer met vrienden doen omdat ik jou tijd op de een of andere manier moet opvullen he haha. Ik ben benieuwd hoe het daar is ik wil dat ook echt graag gaan doen. SKYDIVEN?! ? we gaan sowieso nog eens samen uit een vliegtuig springen haha. Ik heb het uitgaansleven hier tepakken en neem je zeker een keertje mee als je terug bent haha. heel veel liefs en kusje Xx van je BROertje Lennard <3

  • 24 Maart 2012 - 16:27

    Marja :

    Hoi Eline, stoere surffoto's hoor. Jammer dat je er een pijnlijke arm aan over hebt gehouden. Dan toch maar echt vakantie vieren hé. Ik volg je reis op de kaart van Australië, zodat ik een beetje weet waar je bent. Veel liefs van je schone moeder

  • 24 Maart 2012 - 17:56

    Mama:

    Lieve Sjattie,
    had je bericht vanmorgenvroeg al gelezen maar vind nu pas de tijd om even te reageren,doen we ook wel via mail enzo.
    Ik geniet...omdat jij geniet.
    Zou de pijn in je arm willen overnemen want ik weet ,dat is geen pretje,ongelooflijk hoe jij toch nog 5 dagen hebt gesurft 2x2 uur per dag,en ik weet ,je bent een bikkel,geeft niet op en gaat door,maaar alsjeblief....doe t nu effe rustig want anders blijf je er last van houden
    Hopelijk krijg je overal lekker te eten,wij hadden vandaag:kip met pijnboompitten uit de oven met een salade en een verse smoothie.....hmmmm.Zit het eten en slapen bij je trip inbegrepen?en hoelang duurt het ,deze nieuwe trip/plannen ,van brisbane,white sundays en the outback in ?
    Ik ben benieuwd of je nog gaat woefen,of hoe heet dat ook al weer.
    Dolfijnen gespot,sjiek zeg,ik ben benieuwd naar alle filmpjes.
    Ik was net even gezellig bij Renate,samen een fles Jip en Janneke champagne opgedronken op het mooie weer,was even gezellig.
    Ik ga nu de keuken opruimen en twee spandoeken maken voor als ik morgen naar de Venloop ga kijken.
    Ik wens je weer een gezellige tijd daar in Aussi,weer ietsje naar t Noorden gereist,en geniet van alle mooie geweldige natuurwonderen die jij mag aanschouwen.
    Heel veel liefs van Mama xxxjes

  • 25 Maart 2012 - 17:08

    Oma:

    Wat fijn dat jij zo geniet Eline, en dat ik je nu zie. De foto's op de laptop van Peter. Zo mooi, ik mis je wel, geniet van alles wat kan. Dag mijn lieverd. Oma duizend kusjes.

  • 26 Maart 2012 - 08:11

    Astrid:

    Heey Eline!

    kei leuk zo'n hippiedorpje! :) hoop dat je echt super veel plezier daarzo hebt :)
    Jammer van die tenniselleboog!!! pff... nja geniet van je zieligheid :) kan je allemaal mensen klusjes voor je laten doen (!) :P gelukkig duurt het niet zo lang.. 2 weken is nog wel te overzien toch?
    Jammer dat het weer niet echt meewerkt.. ach ja.. zon in nederland.. maximaal een week? dus geniet maar even van je regen, want daarna komt het zonnetje toch weer bij jullie :)

    inderdaad heeeeeeele leuke foto's!!! super stoer hoor!! verheug me op je volgende foto's!

    heeeeel veel plezier in Brisbaine!

    Liefs,! Astrid

  • 26 Maart 2012 - 11:54

    Truus:

    Wat een onuitwisbare en geweldige ervaringen doe je daar allemaal op, wel echt vervelend dat je zo'n last van je arm hebt, rust er maar goed mee. En....wat een super gave foto's ben hartstikke benieuwd naar al die vele andere foto's die je inmiddels hebt verzameld. Lieverd geniet nog van alle mooie dingen die Australië nog voor jou in petto heeft en ik blijf jou en je avonturen met grote belangstelling vol;gen. Have fun in Down Under!!! Liefs Truus

  • 27 Maart 2012 - 14:07

    Marjam:

    Ha eline.....wat ontzettend leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Geniet er van iedere dag weer want zo'n reis maak je maar een keer.
    Liefs van marjam

  • 28 Maart 2012 - 07:04

    Gaby:

    Hi Eline,
    net weer even bijgelezen en foto's gekeken op jouw site. Wat ziet het er allemaal weer geweldig gááf uit zeg! Stoere foto's op de plank :)! Super... Het lijkt me een geweldig fijn gevoel als je dat surfen een beetje onder de knie hebt. Kl*te van je arm, gaat het nu wat beter nu met je arm in de mitella? Doe maar zoveel mogelijk rustig aan ermee, anders blijft het zeuren hoor... ~tot zoverre de wijselijke tante~ Dikke kus! xxx

  • 28 Maart 2012 - 15:41

    Jackelien:

    Wat leuk om zo te lezen hoe tof jij het daar hebt! Ik moet inderdaad wel lachen als ik zo lees dat het regent daar, terwijl ik heerlijk in het zonnetje zit :D je foto's zijn echt ge-wel-dig!! kunnen wij ook een beetje meegenieten van al je belevenissen daar.. Lieeefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: