Brisbane Noosa & Australian Zoo - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu Brisbane Noosa & Australian Zoo - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Eline Vink - WaarBenJij.nu

Brisbane Noosa & Australian Zoo

Door: wauwaustralie

Blijf op de hoogte en volg Eline

28 Maart 2012 | Australië, Noosa Heads

Hallo vrienden,

Even een heel kort berichtje want het gaat hier bijna sluiten.
Na Bayron Bay zijn we 3 nachten in Brisbane geweest. Bleek achteraf een veel leukere stad dan we hoorde van mensen. En leuk winkelen...
Nu zijn we in Noosa. Klein maar leuk stadje.
Vandaag zijn Vera en ik naar de Australian Zoo geweest. Superleuk.
OP DE FOTO MET EEN SLANG YEAH.
En met kangaroo's geknuffelt en gechillt, wat een grappige beesten en heerlijk zacht, net knuffels.
Ik wilde er best een meenemen.
Gister nog aan het strand gelegen en weer wat bruiner geworden!
Morgen vertrekken we naar Hervey Bay om vrijdag 3 dagen naar Fraser Island te gaan!

Liefs van Eline

  • 28 Maart 2012 - 07:54

    Gaby:

    Aaaah, doe mij ook zo'n kangaroe...! ;)
    xxx

  • 28 Maart 2012 - 08:09

    Joke:

    Aaaaahw, was super schattig, die kangoeroes!! Wist niet dat die beesten zo benaderbaar waren... =) Ik neem aan dat jullie met die slang wat meer op afstand zijn gebleven, of had je die om je nek hangen ofzo? =O

    xxjoke

  • 28 Maart 2012 - 08:17

    Miep:

    Hey Eline,

    echt wat voor jou,dat geknuffel met die beesten! Leuk wat je allemaal doet en meemaakt,we volgen je op de voet!
    Geniet ervan! x Miep.

  • 28 Maart 2012 - 09:24

    Astrid:

    SUPER CUTE!!!!!

  • 28 Maart 2012 - 09:59

    Truus:

    Als ik jou zo zie knuffelen met die kangaroe denk ik weer terug aan mijn eigen reis naart Australie en dan komen alle mooie herinneringen weer boven drijven. En ja Brisbane is echt wel een mooie plaats, tenminste dat vond ik destijds. Geniet maar lekker meisje en pik alles mee wat in je vermogen ligt.Hoe is het inmiddels met je arm??? Liefs dikke knuff van mij en ik blijf je volgen. X

  • 28 Maart 2012 - 12:05

    Marnix:

    Haaa elineke!!! :D

    wal sjiek huur met zn bieske op de foto! zal wal een lief knuffelbeestje zien he? En dae foto met dae slang is hulemaol stoer! (H) hahaha! haop desse t nog good nor diene zin hebs, det zal natuurlijk wal met zn super enthousiaste verhaole he!.. en neet te broen waere... des neet leuk alse truuk kumps, bin stiekem wal jaloers! nou ik haop det we os snel weer spraeke! en desse nog vuul mei meugs maken door Down Under!!!!

    Tot snell

    xxx :)

  • 28 Maart 2012 - 12:25

    Merian:

    Hoi Eline,

    Lieeeeeeeeeeef, neem ook eentje voor mij mee in je rugzakje :)
    Alweer gezinsuitbreiding bij de Houbelies. hihi
    Veel plezier op Fraser Island...
    Eindelijk mogen we hier in het zuiden ook genieten van de mooie zonnige lente...

    Big hugs from us all

  • 28 Maart 2012 - 15:06

    Saloni:

    je moet een kangeroe meenemen! :P
    haha leuke foto's die kangaroe ziet er echt cute uit!!! kon ik hem ook maar knuffelen! :$
    nog veel plezier !

    Xxxx

  • 28 Maart 2012 - 15:06

    Saloni:

    je moet een kangeroe meenemen! :P
    haha leuke foto's die kangaroe ziet er echt cute uit!!! kon ik hem ook maar knuffelen! :$
    nog veel plezier !

    Xxxx

  • 28 Maart 2012 - 15:42

    Jackelien:

    Pure liefde, noemen ze dat! ;D

  • 29 Maart 2012 - 08:21

    Mama:

    Goeieavond Sjattie,
    Jij bent vertrokken uit Noosa richting Harbour????
    Morgenvroeg voor 3 dagen naar de Fraser Islands,ik ga zo effe wat foto's bekijken van die plek op google>
    Ik ben net bij Fysio geweest,gaat al iets beter met me,is een goeie fysiotherapeut.
    Ik zou ook zo graag even lekker knuffelen met kangaroes,zijn ze helemaal niet gevaarlijk dan?,je ligt er zo ontspannen bij.
    Je bent nu al bijna een maand in Australie,wat vliegt de tijd en wat heb je al veel gedaan.
    Veel plezier en tot skype lieve Sjattie,We missen je maar voor je t weet ben je weer thuis,nog een maand te gaan....XXXjes Mama

  • 30 Maart 2012 - 16:39

    Har Caanen:

    he Eline... zo te zien heb je het erg naar je zin...met al die vriendjes...Alleen al die slang om je nek...je moet maar durven...Gaat het weer `n beetje met je tennis-golf-surf-skydive ellboog?? Ik wens je nog veel plezier de komende tijd....groetjes har

  • 01 April 2012 - 19:56

    G+M:

    Hallo Eline! Het is toch allerhand wat jij zo doet en meemaakt. Harstikke leuk je reisberichte te lezen en je foto's te zien. Beterschap met je arm en verder heel veel plezier!! Liebe Grüße, G+M aus K.

  • 07 April 2012 - 08:29

    Merian,:

    Lieve Eline,

    Wat duurt het wachten lang voordat we weer iets kunnen lezen van je avonturen op Fraser Island.
    Gisteren hebben we je gemist op het gezellige verjaardagsfeest van Lennard.
    Wat lief dat je vroeg uit je bedje bent gekomen om je geliefde broer(tje) te feliciteren. Je bent een toppertje...

    Knoevel vaan Merian

  • 07 April 2012 - 13:46

    Truus:

    Lieve Eline Prettige Pasen in Down Under.Hoe is het weer daar en gaat het de goede kant op met je arm.
    Wel jammer dat je niet op de verjaardag van je kleine "grote" broer kon zijn, maar jouw telefoontje maakte natuurlijk al heel veel goed.
    Lieve schat geniet nog volop van je laatste weken, want voor je het weet sta je weer temidden van al diegenen die je nu missen. Heel veel plezier, dikke knuff en tot.....
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Eline

Actief sinds 11 Jan. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 21900

Voorgaande reizen:

08 Februari 2015 - 07 Augustus 2015

Theewaterkloof Zuid-Afrika

06 Maart 2012 - 27 April 2012

Australië 2012

Landen bezocht: